Naar mijn service
 

Bezorgmelding doorgeven via uw MC-account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Bezorgmelding doorgeven zonder account


Hieronder kunt u uw klacht met betrekking tot de bezorging doorgeven.

Handig om te weten

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
U vindt hier twee mogelijkheden om een bezorgklacht door te geven. Het kan via uw account en u heeft de mogelijkheid om uw klacht zonder account door te geven.
Ik heb een bezorgklacht ingediend. Krijg ik de krant nabezorgd?
Wanneer u de klacht voor 19.30 uur indient, streven wij ernaar om u de krant na te bezorgen op dezelfde avond tussen 19.30 uur en 21.00 uur. Maakt u een melding na 19.30 uur dan ontvangt u de krant per post.
Wat zijn de bezorgtijden van de Meppeler Courant?
We streven ernaar om de abonneekrant op maandag, woensdag en vrijdag uiterlijk om 18.00 bij u te bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende dag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende dag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2071.
Mijn krant wordt soms niet bezorgd, wat kan ik hieraan doen?
Wanneer uw krant niet of te laat wordt bezorgd kunt u hier een melding van maken. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen verzoeken wij u dit te melden. Een correcte bezorging heeft onze prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorgfout.
Ik heb een bezorgklacht over de huis-aan-huiskrant.
Woont u in het verspreidgebied en heeft u een klacht over de bezorging van de huis-aan-huiskrant? Dan kunt deze u via het klachtenformulier op de website indienen. Uw klacht wordt rechtstreeks gedeeld met de verspreider om zo de dienstverlening te verbeteren.

Registreren

Heeft u nog geen MC-account?

Registreer u nu voor het lezen van de digitale krant en om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2071
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur (voor bezorgklachten tot 19.30 uur).